СЕО-параметри сторінок сайту разом з наповненням та діями відвідувачів є головними даними про сайт для пошукових мереж.
За вірними СЕО-описами ваш сайт знаходитимуть в результатах пошуку цільові відвідувачі саме по вашій сфері дійльності.
Необхідні для соцмереж спец.коди (назва, опис, фото) розпізнаються та відображаються соцмережами коли люди діляться адресою сайту.
Створення сайту не повинно обмежуватись виглядом (дизайном) та підготовкою текстів, фото для сторінок.
Рівнозначно важливим є правильно підібрати та прописати СЕО-описи для всіх важливих сторінок: назви сторінок, описи, ключові слова, спец.теги для соціальних мереж.
Інакше сайт не буде (або буде невірно) індексуватись пошук.системою та не буде відображатись в результатах пошуку, а при "вставці" посилання на сайт (поділитись адресою сайту) в соц.мережах (FB, twitter, VK) до посилання не буде автоматично-визначеної фото-обкладинки, назви, опису — все це зменшує відвідуваність сайту або робить її нульовою.
Найпростіший варіант підібрати вірні назви та описи сторінок вашому сайту — подивитись в пошуку на вже наявні там сайти за вашими ключовими запитами. Введіть в пошуку (Гугла) фрази відповідно вашій діяльності і продивіться першу сторінку результатів, а також в самому низу під результатами підсказку пошукової мережі про запити які "шукають також".
Звісно є і сервіси для підбору ключових слів/фраз, такі як Yandex Wordstat або Google keyword planner чи спец.сервіси (сайти, програми).
— Так, ми налаштовуємо необхідні SEO-описи для сторінок існуючого сайту згідно до статистики пошукових запитів людей у чіткій відповідності до вашої сфери діяльності. Це гарантуватиме, що сайт буде показано в результатах пошуку за вірними запитами.
— Ні, не гарантують. Тому що для показу саме вашого сайту на перших місцях в результатах пошуку (т.з.: ТОП-10, ТОП-5, ТОП-3 Гугл/Яндекс) мають скластись на вашу користь ще багато чинників: якість та унікальність текстів і фото сайту, зручність для перегляду зі смартфонів (адаптивний дизайн), робота по безпечному протоколу https (SSL-сертифікат у сайту).
А також високий рейтинг (часто + вік) сайту, відповідність сторінок сайту вцілому одній тематиці/сфері, відсутність (мінімум) помилок кодів сайту, активність відвідувачів на сайті (середнє число переглядів 3+ сторінок/людину та тривалість переглядів 3+ хв або вище за середнє для вашого типу сайту: портал, новини, інтернет-магазин, сайт пром. фірми і т.п.), рівень конкуренції у вашому регіоні тощо.
Але без вірних прописаних СЕО-описів навіть не буде шансів отримати відвідувачів з пошуку — а тільки засобами постійної платної реклами.